Poradnik: Jak używać słów kluczowych | Apeiron Arte
Jak używać słów kluczowych

Poradnik: Jak używać słów kluczowych

Słowa kluczowe stanowią istotną część oferty dzieł.

Odpowiednio dobrane frazy mogą znacząco zwiększyć widoczność Twojej pracy - zarówno wewnątrz platformy Apeiron Arte, jak i poza nią, np. w wyszukiwarkach takich jak Google.

Skuteczne słowa kluczowe opisują elementy takie jak: temat, dominujące kolory, nastrój, styl i inne charakterystyczne cechy dzieła.

Uwaga: Długość fraz kluczowych nie jest istotna – mogą składać się z jednego lub dwóch słów.

1. Jak dobrać słowa kluczowe

  • Słowa kluczowe powinny opisywać Twoją pracę i podkreślać jej unikalne cechy. Użyj ich, aby określić, co przedstawia Twoja praca, a także jej cechy, takie jak temat, styl, technika czy materiały

  • Kolor – Istotną cechą dla klienta może być dominujący kolor dzieła. Dodaj go jako słowo kluczowe, ale pamiętaj, aby uwzględniać wyłącznie kolory dominujące, a nie te pojawiające się jedynie w niewielkich fragmentach pracy

  • Nastrój – Dodaj co najmniej jedno słowo, które odzwierciedla nastrój dzieła. Może to być kluczowy czynnik dla nabywcy poszukującego odpowiedniej pracy

  • Sprawdzaj pisownię – Przed dodaniem frazy upewnij się, że jest poprawna i nie zawiera błędów

  • Używaj wyłącznie fraz w języku polskim

2. Czego unikać

X Nie podawaj w słowach kluczowych: wymiarów pracy, swojego nazwiska, pseudonimu ani innych danych na swój temat

X Nie używaj tej samej frazy w różnych formach dla jednego dzieła. Wyszukiwarki są wystarczająco inteligentne, aby to wykryć i zignorować

X Unikaj stosowania identycznego zestawu słów kluczowych dla wszystkich swoich dzieł. Takie podejście ogranicza ich widoczność oraz sprawia, że Twoje prace konkurują ze sobą zamiast dotrzeć do nowych klientów

X Nie podawaj słów kluczowych w języku innym niż polski. Klienci na Apeiron Arte wyszukują dzieła w języku polskim, więc opis i słowa kluczowe w innym języku uniemożliwią odnalezienie Twojej pracy

 

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami