Formalnym sprzedawcą dzieł dostępnych na Apeiron Arte jest właściciel serwisu.
Oznacza to, że kupujący ma prawo do zwrotu dzieła w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez względu na to, czy artysta jest profesjonalnym przedsiębiorcą czy osobą prywatną.
a) Kupujący – gdy zwraca dzieło bez wyraźnego powodu (np. zmienił zdanie)
Koszty zwrotu pokrywa klient.
Artysta nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
b) Artysta – gdy zwrot wynika z błędu po jego stronie, np.:
Dzieło różni się od opisu, zdjęć lub parametrów podanych w ofercie,
Dzieło zostało uszkodzone z powodu niewłaściwego zapakowania.
W takim przypadku:
Platforma opłaca przesyłkę zwrotną z góry,
Artysta otrzymuje od platformy fakturę za koszt przesyłki, którą musi opłacić w terminie wskazanym na fakturze.
c) Przewoźnik – gdy przesyłka została uszkodzona w transporcie, a była poprawnie zapakowana
Koszt pokrywa przewoźnik.
Platforma wstępnie opłaca zwrot i dochodzi odszkodowania od przewoźnika.
Kupujący wypełnia formularz zwrotu dostępny dla danego zamówienia.
Administrator:
weryfikuje zgłoszenie,
kontaktuje się z kupującym i ustala szczegóły wysyłki zwrotnej,
kontaktuje się z artystą i informuje o planowanym zwrocie.
Jeśli zwrot nie wynikał z uszkodzenia dzieła, możesz je ponownie wystawić na sprzedaż w serwisie w nowej ofercie.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe