Formalnym sprzedawcą produktów zakupionych na Apeiron Arte jest właściciel serwisu, w związku z czym kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego produktu, niezależnie od tego, czy artysta jest przedsiębiorcą, czy osobą prywatną.
Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji określa regulamin serwisu oraz umowa zawarta pomiędzy właścicielem serwisu a artystą.
Każdy kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, niezależnie od przyczyny.
Płatność za przesyłkę zwrotną:
a) Kupujący ponosi koszty przesyłki zwrotnej, jeśli produkt jest zwracany bez wyraźnego powodu (brak winy artysty lub przewoźnika). Pobranie kosztów przesyłki następuje podczas wypłaty środków za dzieło z powrotem na konto bankowe kupującego (wypłata zostaje pomniejszona o koszty przesyłki zwrotnej).
b) Artysta ponosi koszty przesyłki zwrotnej, jeśli zwrot wynika z jego winy (np. różnice między produktem a opisem, podanymi informacjami czy zdjęciami lub uszkodzenia dzieła spowodowane nieodpowiednim przygotowaniem do wysyłki). W celu sprawnego przebiegu zwrotu, platforma początkowo pokrywa koszty przesyłki zwrotnej, a artysta otrzymuje fakturę na ich wysokość.
c) Jeśli zwrot ma miejsce z winy przewoźnika (uszkodzenie dzieła podczas transportu, nie będące winą złego przygotowania przesyłki przez artystę) - W celu sprawnego przebiegu zwrotu, platforma wstępnie ponosi koszty przesyłki zwrotnej, następnie dochodzi odszkodowania od przewoźnika.
Zwrot środków zostanie dokonany na konto bankowe Kupującego w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez Artystę przesyłki zwrotnej.
Zaloguj się na swoje konto.
Przejdź do zakładki „Zwroty" i wybierz "Zarządzaj zwrotem" dla zamówienia, które chcesz zwrócić:
Wybierz typ zgłoszenia
Wybierz powód zwrotu
Zwięźle opisz powód zwrotu
Podaj numer konta bankowego do zwrotu środków
Opcjonalnie dodaj zdjęcia pracy, dokumentujące powód zwrotu (obowiązkowe w przypadku zwrotu ze względu na uszkodzenie lub różnice produktu względem zdjęć / opisu podanych przez artystę):
(Administrator skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów, takich jak termin odbioru przesyłki)
Przejdź do strony Zwrot zamówienia.
Wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail podany przy zamówieniu, a następnie kliknij „Szukaj zamówienia”.
Na podany adres e-mail otrzymasz link do formularza zgłoszeniowego. (Jeśli nie widzisz wiadomości z linkiem, sprawdź folder Spam)
Aby wypełnić formularz, postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie "3a".
Po zgłoszeniu zwrotu poprzez formularz, administrator skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów, takich jak termin odbioru przesyłki.
Po zgłoszeniu przez kupującego chęci zwrotu, na podstawie wypełnionego formularza zwrotów, administrator weryfikuje zgłoszenie.
Administrator kontaktuje się z kupującym w celu ustalenia szczegółów zwrotu oraz organizacji wysyłki zwrotnej.
Administrator kontaktuje się z artystą w celu poinformowania o zwrocie.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe