Wypłata należności za sprzedane dzieło następuje po 14 dniach od dnia doręczenia przesyłki do kupującego.
Środki za dzieło są zabezpieczone przez platformę od momentu dokonania płatności przez klienta.
Należna kwota zostanie wypłacona na konto bankowe przypisane do Twojego konta sprzedawcy.
W przypadku "wysyłki własnej", wraz z wypłatą środków za dzieło zostaje wypłacona kwota podana jako koszt wysyłki danego dzieła (koszt opłacony przez kupującego)
Pamiętaj, aby po sprzedaży dzieła upewnić się, że podane przez Ciebie konto jest prawidłowe:
a) Zaloguj się do panelu sprzedawcy,
b) Przejdź do zakładki „Twoje konto” – „Edycja danych”,
c) Sprawdź, jaki numer konta widnieje w sekcji „adres rozliczeniowy”.
Jeśli w Twoich danych widniał nieaktualny numer konta bankowego, zgłoś to jak najszybciej wraz z podaniem numeru zamówienia oraz właściwego numeru konta na adres [email protected]
Pobranie prowizji następuje w momencie wypłaty należności na Twoje konto bankowe.
Standardowe zasady prowizji:
Prowizja wynosi 15% ceny, za jaką zostało sprzedane dzieło.
Na Twoje konto trafiają środki w wysokości 85% ceny dzieła.
Koszty wysyłki nie są wliczane do ceny dzieła i nie podlegają prowizji.
Prowizja dotyczy wyłącznie artystów posiadających konto darmowe (podstawowe).
Artyści korzystający z konta premium otrzymują wypłatę w wysokości 100% ceny dzieła.
Podział zysków w przypadku promocji:
Artysta otrzymuje 85% ceny dzieła, a platforma pobiera prowizję w wysokości 15%.
Obniżka ceny w ofercie promocyjnej dotyczy zarówno części wypłacanej artyście, jak i prowizji platformy.
Przykład:
Jeśli cena dzieła w promocji wynosi 1000 zł:
Sprzedawca otrzymuje 850 zł
Platforma pobiera 150 zł prowizji
Taki podział zysków pozwala na zachowanie uczciwości również w przypadku ofert promocyjnych.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe