a) Po dokonaniu sprzedaży otrzymasz wiadomość e-mail informującą o szczegółach zamówienia oraz kolejnych krokach.
b) Następnie otrzymasz wiadomość o dokonaniu płatności przez klienta. Ten e-mail oznacza, że kupujący zapłacił już całą kwotę za dzieło i wysyłkę oraz będzie oczekiwał na kolejną wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
c) Po otrzymaniu informacji o płatności, potwierdź dostępność dzieła i gotowość do wysyłki. Masz na to 3 dni od momentu złożenia zamówienia przez klienta, ale nie zwlekaj i potwierdź zamówienie jak najszybciej:
Aby zaakceptować zamówienie, zaloguj się do Panelu Sprzedawcy, następnie przejdź do zakładki „Zamówienia” i wyświetl szczegóły nowego zamówienia:
(Po akceptacji klient otrzyma automatyczną wiadomość)
Kolejne kroki dotyczą tylko wysyłki organizowanej poprzez system platformy. Aby zapoznać się z etapami dostawy własnej, zobacz poradnik „Wysyłka własna”
Po akceptacji zamówienia, pojawi się opcja „Generuj etykietę”. Na wygenerowanie etykiety i zamówienie kuriera masz 5 dni.
Kliknięcie „Generuj etykietę” jednocześnie zamawia kuriera, który odbierze przesyłkę w najbliższym możliwym dniu roboczym – system automatycznie wybiera najszybszy termin odbioru:
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wygenerowania etykiety oraz wiadomość potwierdzającą zamówienie kuriera
W panelu zarządzania zamówieniem będziesz mógł pobrać etykietę oraz zobaczyć „Aktualny stan podjazdu” – datę planowanego odbioru przesyłki przez kuriera:
WAŻNE: Po wygenerowaniu etykiety natychmiast przystąp do przygotowania dzieła do wysyłki, kurier może przyjechać już w następnym dniu roboczym. Jeśli kurier nie pojawi się w ciągu 3 dni roboczych od momentu zamówienia, skontaktuj się z nami.
Po pobraniu etykiety wydrukuj ją i przystąp do zapakowania dzieła.
Przeczytaj nasz poradnik Jak spakować dzieło
a) Jeśli wybrana forma dostawy wymaga podjazdu kuriera, odbierze on przesyłkę w najbliższym możliwym dniu roboczym.
b) Jeśli wybrana forma dostawy to nadanie w punkcie InPost, dostarcz przesyłkę do punktu nadania wybranego podczas wystawiania oferty.*
*Uwaga: Jedną z opcji wysyłki dostępną na platformie jest nadanie i odbiór przesyłki w punkcie InPost (nie mylić z paczkomatem). Jeśli opcja jest dostępna dla Twojego dzieła, zobaczysz ją podczas wystawiania oferty i będziesz miał możliwość wyboru preferowanego punktu nadania. Klient będzie miał możliwość wyboru tej opcji tylko jeśli ją zaznaczysz.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe