Etapy zakupu | Apeiron Arte
Etapy zakupu

Etapy zakupu dzieła

 

1. Złożenie zamówienia

W celu złożenia zamówienia umieść wybrane dzieło w koszyku. Następnie podaj swoje dane oraz adres dostawy i wybierz jedną z dostępnych opcji wysyłki. Koszty wysyłki i cena dzieła sumują się w kolejnym kroku.

2. Potwierdzenie zamówienia i płatność

Zostaniesz przekierowany do potwierdzenia zamówienia oraz dokonania płatności za dzieło i wysyłkę. Środki są zabezpieczone przez platformę aż do zakończenia okresu na ewentualny zwrot dzieła.

3. Potwierdzenie przez artystę

Po złożeniu zamówienia, artysta potwierdza dostępność produktu i gotowość do wysyłki. Ma na to 3 dni. W przypadku odrzucenia zamówienia lub przekroczenia terminu na potwierdzenie, środki za dzieło oraz wysyłkę wracają na Twoje konto bankowe.

Gdy artysta potwierdzi zamówienie, otrzymasz powiadomienie e-mail.

4. Powiadomienie o wysyłce

Następnie artysta ma maksymalnie 5 dni na spakowanie dzieła oraz wygenerowanie etykiety wysyłkowej. Generowanie etykiety automatycznie zamawia kuriera po odbiór przesyłki na najszybszy możliwy termin (zazwyczaj najbliższy dzień roboczy).

Po wygenerowaniu etykiety otrzymasz e-mail informujący o gotowości artysty do nadania przesyłki.

5. Dostawa

Kurier odbiera przesyłkę w wyznaczonym dniu i dostarcza ją pod wskazany przez Ciebie adres najszybciej jak to możliwe. Szacunkowy czas dostawy wynosi 1 do 3 dni roboczych od momentu odbioru przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć.*

6. Finalizacja transakcji

Pamiętaj o potwierdzeniu odbioru przesyłki po jej otrzymaniu. Możesz to zrobić w panelu zarządzania zamówieniem, nawet jeśli nie masz konta na Apeiron Arte:

a) Jeśli posiadasz konto użytkownika - przejdź do zakładki "Zamówienia" i w panelu zarządzania danym zamówieniem potwierdź jego odbiór.

b) Jeśli nie posiadasz konta użytkownika - link do panelu zarządzania znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

7. Okres zwrotu

Po dostarczeniu przesyłki masz 14 dni na ewentualny zwrot dzieła.** (Więcej o Polityce Zwrotów)

Artysta otrzymuje środki za dzieło po zakończeniu okresu zwrotu.

 

Pamiętaj, że na każdym etapie możesz się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz wsparcia lub masz pytania dotyczące zakupu.

 

* Opis wysyłki dotyczy przesyłek standardowych. W przypadku „wysyłki własnej” (działającej poza systemem Apeiron), artysta sam wycenia i organizuje wysyłkę. Czas dostawy oraz procedura mogą się różnić, ale priorytetem pozostaje dostarczenie dzieła w nienaruszonym stanie. Przeczytaj więcej o formach dostawy.

**Aby ułatwić zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń przesyłki, radzimy odpakować dzieło przy kurierze. W razie potrzeby można sporządzić protokół szkód, co ułatwi proces dochodzenia odszkodowania od przewoźnika.