W celu złożenia zamówienia umieść wybrane dzieło w koszyku. Następnie podaj swoje dane oraz adres dostawy i wybierz jedną z dostępnych opcji wysyłki. Koszty wysyłki i cena dzieła sumują się w kolejnym kroku.
Zostaniesz przekierowany do potwierdzenia zamówienia oraz dokonania płatności za dzieło i wysyłkę. Środki są zabezpieczone przez platformę aż do zakończenia okresu na ewentualny zwrot dzieła.
Po złożeniu zamówienia, artysta potwierdza dostępność produktu i gotowość do wysyłki. Ma na to 3 dni. W przypadku odrzucenia zamówienia lub przekroczenia terminu na potwierdzenie, środki za dzieło oraz wysyłkę wracają na Twoje konto bankowe.
Gdy artysta potwierdzi zamówienie, otrzymasz powiadomienie e-mail.
Następnie artysta ma maksymalnie 5 dni na spakowanie dzieła oraz wygenerowanie etykiety wysyłkowej. Generowanie etykiety automatycznie zamawia kuriera po odbiór przesyłki na najszybszy możliwy termin (zazwyczaj najbliższy dzień roboczy).
Po wygenerowaniu etykiety otrzymasz e-mail informujący o gotowości artysty do nadania przesyłki.
Kurier odbiera przesyłkę w wyznaczonym dniu i dostarcza ją pod wskazany przez Ciebie adres najszybciej jak to możliwe. Szacunkowy czas dostawy wynosi 1 do 3 dni roboczych od momentu odbioru przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć.*
Pamiętaj o potwierdzeniu odbioru przesyłki po jej otrzymaniu. Możesz to zrobić w panelu zarządzania zamówieniem, nawet jeśli nie masz konta na Apeiron Arte:
a) Jeśli posiadasz konto użytkownika - przejdź do zakładki "Zamówienia" i w panelu zarządzania danym zamówieniem potwierdź jego odbiór.
b) Jeśli nie posiadasz konta użytkownika - link do panelu zarządzania znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Po dostarczeniu przesyłki masz 14 dni na ewentualny zwrot dzieła.** (Więcej o Polityce Zwrotów)
Artysta otrzymuje środki za dzieło po zakończeniu okresu zwrotu.
Pamiętaj, że na każdym etapie możesz się z nami skontaktować, jeśli potrzebujesz wsparcia lub masz pytania dotyczące zakupu.
* Opis wysyłki dotyczy przesyłek standardowych. W przypadku „wysyłki własnej” (działającej poza systemem Apeiron), artysta sam wycenia i organizuje wysyłkę. Czas dostawy oraz procedura mogą się różnić, ale priorytetem pozostaje dostarczenie dzieła w nienaruszonym stanie. Przeczytaj więcej o formach dostawy.
**Aby ułatwić zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń przesyłki, radzimy odpakować dzieło przy kurierze. W razie potrzeby można sporządzić protokół szkód, co ułatwi proces dochodzenia odszkodowania od przewoźnika.
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe