Zakładka „Twój profil” służy do:
Edycji danych: podstawowych, rozliczeniowych (w tym informacji dotyczących rodzaju faktury) oraz adresowych dla kuriera
Zmiany hasła
Zmiany adresu e-mail
Po każdej zmianie pamiętaj, aby zapisać wprowadzone dane.
W zakładce „Powiadomienia” znajdziesz informacje o swoich zamówieniach.
Aby usunąć liczbę nieodczytanych powiadomień, oznacz nowe powiadomienie jako odczytane.
Wszystkie odczytane powiadomienia są dostępne w sekcji „Odczytane”.
Zakładka „Kontakt” umożliwia szybki kontakt z administratorem Apeiron Arte. To wygodny sposób komunikacji, dostępny dla zarejestrowanych użytkowników platformy.
W zakładce „Zamówienia” możesz przeglądać informacje o wszystkich swoich zamówieniach złożonych na Apeiron Arte.
Aby zobaczyć szczegóły zamówienia, kliknij „Zobacz szczegóły zamówienia”. Znajdziesz tam kompletne informacje na jego temat.
Zakładka „Zwroty” umożliwia zgłoszenie zwrotu przypisanego do konkretnego zamówienia.
Uwaga: Każde zamówienie automatycznie pojawia się w tej zakładce.
Zobacz instrukcję Jak zgłosić zwrot
W zakładce „Faktury” znajdziesz dokumenty wystawione dla Ciebie za zakup dzieł.
Faktury są automatycznie generowane przez system Apeiron Arte na podstawie Twoich danych.
Aby otrzymywać faktury na firmę, uzupełnij dane swojej firmy w „Edycji danych”.
Możesz w dowolnym momencie pobrać fakturę przypisaną do danego zamówienia.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe