Przewodnik po Panelu Sprzedawcy
Panel sprzedawcy przewodnik

Przewodnik po Panelu Sprzedawcy

 

W Apeiron Arte każdy sprzedawca otrzymuje dostęp do rozbudowanego panelu sprzedawcy, umożliwiającego wystawianie i zarządzanie pracami oraz swoim profilem. Aby w pełni wykorzystać potencjał platformy, przeczytaj poniższy poradnik.

 

1. Twój profil – edycja danych, bio, rodzaj konta

2. Zarządzanie ofertami

3. Wystawianie prac

4. Powiadomienia

5. Kontakt

6. Urlop

7. Regulamin

8. Zamówienia

9. Zwroty

10. Faktury

 

1. Twój profil

Zakładka „Twój profil” służy do edycji danych, edycji bio, przejścia na konto premium, zmiany hasła oraz zmiany adresu e-mail:

a) Edycja danych – uzupełnianie podstawowych danych, danych rozliczeniowych (w tym informacji dotyczących faktur) oraz adresu dla kuriera.

b) Moje bio – przesyłanie zdjęcia profilowego, wprowadzanie imienia i nazwiska (i opcjonalnie pseudonimu) widocznych dla klientów, edytowanie biografii oraz linków do Twoich mediów społecznościowych.

Pamiętaj, aby zapisać wszystkie wprowadzone zmiany.

c) Twój plan - przejście na konto premium lub powrót na konto darmowe.

2. Moje prace

Zakładka „Moje prace” służy do zarządzania wystawionymi ofertami, edycji kolekcji tematycznych oraz śledzenia statystyk profilu:

a) Wystawione dzieła - w tej sekcji znajdziesz wszystkie swoje prace wraz z informacjami o ofercie: promowanie (typ oraz czas trwania), status dzieła oraz liczbę wyświetleń. Możesz tutaj edytować oferty, podglądać je na platformie, wyróżniać, a także sprawdzać szczegóły sprzedanych dzieł.

b) Kolekcje prac - aby dodać nową kolekcję, kliknij „Dodaj nową kolekcję”. Wpisz nazwę kolekcji, wybierz produkty, które mają się w niej znaleźć, ustaw okładkę z wybranych dzieł i kliknij „Publikuj”, a następnie „Zapisz”.

Edytowanie istniejących kolekcji jest równie proste – kliknij w okładkę danej kolekcji i postępuj jak przy dodawaniu.

3. Dodaj dzieło

Sprawdź szczegółowy poradnik "Wystawianie dzieł na sprzedaż".

4. Powiadomienia

Znajdziesz tutaj informacje o zamówieniach, weryfikacji nowych ofert oraz subskrypcji premium.

Aby usunąć liczbę nieodczytanych powiadomień, oznacz je jako przeczytane. Wszystkie odczytane powiadomienia są archiwizowane i możesz je przejrzeć później.

5. Kontakt

Zakładka „Kontakt” umożliwia szybkie skontaktowanie się z administratorem Apeiron Arte. To najwygodniejsza forma komunikacji dla użytkowników.

6. Urlop

Ta sekcja pozwala Ci ustawić termin, w którym nie możesz realizować wysyłki zamówień. Informacja o urlopie będzie widoczna przy Twoich dziełach – klienci nadal będą mogli składać zamówienia, ale z informacją o opóźnieniu w wysyłce.

7. Regulamin

Zakładka „Regulamin” to dodatkowa, nieobowiązkowa opcja, którą udostępniamy sprzedawcom Apeiron Arte. Możesz dodać krótki regulamin dla klientów, aby określić kluczowe informacje na temat swojej sprzedaży lub twórczości. Używaj krótkich, treściwych zdań np. „Nie maluję replik autorskich swoich dzieł” czy „Nie udzielam rabatów”. Tak skonstruowany regulamin będzie widoczny w Twoim profilu, pod bio.

Ważne: Nie poruszaj w swoim regulaminie kwestii, które zawiera Regulamin platformy.

8. Zamówienia

Tutaj znajdziesz informacje o wszystkich zamówieniach. Klikając „Zobacz szczegóły zamówienia”, poznasz wszystkie detale.

Ta zakładka służy również do Akceptacji zamówień oraz zarządzania wysyłką.

9. Zwroty

W tej sekcji możesz śledzić zgłoszone zwroty.

Uwaga: Każda sprzedana praca trafia tutaj automatycznie, co nie oznacza, że został zgłoszony zwrot. O każdym zgłoszeniu zostaniesz przez nas powiadomiony osobno.

10. Faktury

Znajdziesz tutaj dokumenty wystawione przez system w Twoim imieniu za sprzedaż dzieł oraz za zakup usług dostępnych na platformie (promowanie ofert, subskrypcja premium).

Dowiedz się więcej na temat systemu Automatycznych faktur.

 

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami