Jeśli jeszcze go nie posiadasz, zarejestruj się jako sprzedawca. Po utworzeniu konta zaloguj się do panelu sprzedawcy, uzupełnij swoje dane oraz bio i zacznij wystawiać dzieła.
Musisz przesłać minimum 1 zdjęcie. Każde zdjęcie może mieć maksymalny rozmiar 5 MB.
Zdjęcie główne powinno być dokładnie przycięte i przedstawiać samą pracę bez tła (dotyczy prac o regularnych kształtach, np. obrazów).
Aby ustawić inne zdjęcie główne, kliknij gwiazdkę w prawym górnym rogu zdjęcia.
Zalecamy wgranie: zdjęcia głównego przedstawiającego samą pracę, zdjęć w przybliżeniu (detali) ukazujących fakturę oraz zdjęcia pracy w aranżacji, np. obraz na ścianie (może być wizualizacja).
Pamiętaj: Fotografie powinny być wyraźne, dobrze wykadrowane i oświetlone, aby oddać faktyczny wygląd i kolory dzieła. Przeczytaj nasz poradnik "Jak fotografować dzieło".
Wpisz tytuł pracy, wybierz kategorię produktu, podaj dokładne wymiary dzieła, rok powstania oraz kształt.
Zaznacz szczegółowe informacje o pracy z dostępnych opcji. Wybierz:
Jedną opcję z grupy "Podłoże" / "Struktura"
Co najmniej jedną opcję z grup: „Style”, „Technika”, „Tematyka”, „Przeważający kolor”.
Dla każdej kategorii produktu (np. malarstwo, rzeźba) dostępne są różne opcje. Dlatego ważne jest, aby dopasować dzieło do właściwej kategorii.
Zamieść dokładny opis dzieła, podając wszystkie informacje, które chcesz przekazać odbiorcy. Im bardziej unikalny opis, tym lepiej.
Zadbaj, aby tekst był poprawny stylistycznie i bez błędów.
Opisz technikę, użyte materiały oraz szczegóły, np. rodzaj płótna czy farb. Wprowadź odbiorcę w kontekst pracy, opowiadając o inspiracjach i emocjach. Możesz zasugerować, gdzie dzieło najlepiej się zaprezentuje.
Dodaj kluczowe sformułowania, np. obraz na płótnie, sztuka nowoczesna, obraz na prezent, rękodzieło artystyczne itp.
Opis pisz w osobie trzeciej (np. praca jest namalowana, praca posiada, artysta skupił się na…). Nie używaj zwrotów w pierwszej osobie (np. namalowałem pracę).
WAŻNE: Nie zamieszczaj w opisie danych kontaktowych, linków ani informacji o zwrotach czy dostawie. Oferty zawierające takie dane będą odsyłane do poprawy przez administratora.
Podaj od 5 do 25 słów lub fraz kluczowych, które opisują dzieło.
Wprowadzaj proste frazy, które opisują kluczowe elementy wizualne pracy, np. kolory, temat, styl.
Słowa kluczowe wpisuj w języku polskim.
Dobór właściwych tagów zwiększa widoczność pracy. Zobacz poradnik "Jak używać słów kluczowych".
Wpisz cenę dzieła. Od razu zobaczysz wysokość wypłaty po pobraniu prowizji.
Podaj wymiary przesyłki (dzieło + opakowanie). Nie podawaj wymiarów samego dzieła.
Pamiętaj: Jeśli przewoźnik uzna, że podane parametry odbiegają od rzeczywistości, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. W takiej sytuacji zostaniesz obciążony różnicą.
Zobacz poradnik "Jak spakować dzieło".
Wybierz co najmniej jedną opcję wysyłki. Kupujący zobaczy tylko te, które zaznaczysz. Przy każdym przewoźniku zobaczysz koszt przesyłki, który zostanie doliczony do ceny dzieła.
Opcja „Wysyłka własna” pozwala na samodzielne ustalenie kosztu i organizacji wysyłki po otrzymaniu zamówienia. Zalecamy zaznaczenie tej opcji tylko jeśli jest jedyną opcją wyboru (przesyłka niestandardowa).
Po zaznaczeniu tej opcji zobaczysz cennik i uzyskasz możliwość wyróżnienia oferty natychmiast po wystawieniu. Możesz też wyróżnić ofertę w dowolnym momencie – więcej informacji znajdziesz w poradniku "Wyróżnianie ofert".
Sprawdź wprowadzone informacje, popraw ewentualne błędy i kliknij „Wystaw”.
UWAGA: Twoja oferta zostanie sprawdzona przez administratora przed publikacją. Po akceptacji dzieło pojawi się na platformie. Jeśli pojawią się uwagi, skontaktujemy się z Tobą w celu dokonania korekty.
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami
Ustawienia plików cookies
Ciasteczka! Ta strona wykorzystuje pliki cookies.
Ciasteczka niezbędne do funkcjonowania strony
Ciasteczka analityczne
Ciasteczka marketingowe